CAGE POKONAŁ MURPHY'EGO

CAGE POKONAŁ MURPHY'EGO

Dodano: 
Obraz "Ghost Rider" znalazł się na szczycie amerykańskiego box office. Debiutant zestawienia opowiada historię Johnny'ego Blaze'a, motocyklisty, który sprzedaje duszę diabłu za życie ojca. Jakiś czas później Mefistofeles proponuje mu zwrot duszy w zamian za przyjęcie postaci jeźdźca z płonącą głową. Ghost Rider ma stanąć do walki z największym wrogiem diabła, Blackheartem. Obraz zarobił w pierwszy weekend ponad 44 miliony dolarów. Główne role zagrali Nicolas Cage i Eva Mendes. Miejsce drugie notowania zajął projekt "Most do Terabithii" w reżyserii Gabora Csupo. Scenariusz oparty na powieści Katherine Paterson opowiada historię 11-letniego Jesse'ego, którego życie zmienia się dzięki przyjaźni z dziewczyną z klasy, Leslie. Wspólnie dzieci tworzą swój prywatny, wyimaginowany świat Terabithii. Pierwszy weekend przyniósł produkcji 22 miliony dolarów. Lider ostatniego zestawienia, film "Norbit", uplasował się na miejscu trzecim box office. Obraz z Eddiem Murphy w roli głównej zarobił przez ostatni weekend 16 milionów dolarów. Łączna kwota na koncie "Norbita" to niemal 59 milionów. Kolejną nowością notowania jest film "Prosto w serce" z Hugh Grantem i Drew Barrymore w rolach głównych. Scenariusz opowiada historię zapomnianego muzyka Alexa, którego zadaniem jest napisanie przeboju dla nastoletniej gwiazdy. Obraz uplasował się na czwartej pozycji notowania z 14 milionami dolarów na koncie. Na miejscu piątym znalazł się kolejny debiutant zestawienia - "Daddy's Little Girls" w reżyserii Tylera Perry'ego. Fabuła obrazu koncentruje się na prawniczce, która zakochuje się w mechaniku samochodowym, ojcu trzech córek. Film zarobił przez weekend 12 milionów dolarów. "Breach" to ostatni debiutant notowania. Zainspirowany prawdziwymi wydarzeniami film opowiada historię Erica O'Neilla, funkcjonariusza FBI, który awansuje z niskiego stanowiska do głównej kwatery biura. Obraz uplasował się na szóstej pozycji z 10 milionami dolarów na koncie. Kolejne lokaty zajęły filmy: "Hannibal. Po drugiej stronie maski" (5,4 mln), "Because I Said So" (4,9 mln), "The Messengers" (3,8 mln) oraz "Noc w muzeum" (3,7 mln).

Czytaj także