Premiera "eksportowego hitu" przełożona. Wiedźmin 3 w lutym 2015

Premiera "eksportowego hitu" przełożona. Wiedźmin 3 w lutym 2015

Dodano:   /  Zmieniono: 
Grafika z gry “Wiedźmin“, produkcja CD Projekt RED (fot. mat. prasowe)
"Grę mogliśmy wydać zgodnie z pierwotnym planem pod koniec tego roku, ale uznaliśmy, że dodatkowe kilka miesięcy umożliwi nam uzyskanie jakości, z której będziemy w pełni zadowoleni i jakiej oczekują od nas gracze" - takie oświadczenie wydała firma CD Projekt, twórca kultowej gry komputerowej opartej na prozie Andrzeja Sapkowskiego "Wiedźmin".
Zarząd firmy pisze, że chce, aby "Wiedźmin 3 - Dziki Gon wyznaczał nowe granice kreatywności i wpłynął na rozwój całego gatunku".

I kontynuuje: "to dla was zadbaliśmy o to, żeby fabuła toczyła się w naturalny, filmowy sposób przy jednoczesnym zachowaniu pełnej wolności wyboru, a całość posiadała spektakularną oprawę audio-wizualną. Zdajemy sobie sprawę, że są to bardzo ambitne założenia, ale energia twórcza całego zespołu połączona z możliwościami technicznymi obecnych platform pozwoliły na ich realizację".

"Patrząc na to co udało nam się dotychczas osiągnąć stanęliśmy przed wyborem ostatecznej daty premiery. Decyzja była trudna, jednak po dogłębnym przemyśleniu - oczywista. Grę mogliśmy wydać zgodnie z pierwotnym planem pod koniec tego roku, ale uznaliśmy, że dodatkowe kilka miesięcy umożliwi nam uzyskanie jakości, z której będziemy w pełni zadowoleni i jakiej oczekują od nas gracze. Tym samym wyznaczyliśmy datę premiery gry Wiedźmin 3 Dziki Gon na luty 2015" - pisze CD Projekt.

Przepraszając graczy za opóźnieni zarządu spółki dodaje: "Wierzymy, że sprostamy pokładanym w nas nadziejom, a Wiedźmin 3 Dziki Gon stanie się jedną z najlepszych gier RPG dostarczając Wam dużo wspaniałej rozrywki".

CD Projekt to istniejąca od 18 lat grupa firm zajmująca się dystrybucją gier wideo i filmów, produkcją własnych gier wideo związanych z marką Wiedźmin i Cyberpunk oraz cyfrową dystrybucją gier.  Pierwsza część gry opartej na przygodach Geralda z Rivii okazała się hitem na całym świecie. Razem z kolejną częścią sprzedano ponad 6 mln egzemplarzy.