"Przyjaciółki" megahitem Polsatu

"Przyjaciółki" megahitem Polsatu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Kadr z jednego z odcinków serialu (fot. mat. prasowe)
Prawie 2,5 mln osób ogląda nowy serial Polsatu „Przyjaciółki", o pół mln więcej niż nadawany wcześniej w tym samym paśmie „Szpilki na Giewoncie”. Dzięki "Przyjaciółkom" Polsat stał się liderem.
Trzy pierwsze odcinki nowego serialu „Przyjaciółki” zgromadziły przed telewizorami średnio 2,45 mln widzów, co stanowi 23,5 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - podają Wirtualne Media dane przygotowane dla tego portalu przez Nielsen Audience Measurement. W tym paśmie „Przyjaciółki” nie tylko pobiły „Szpilki na Giewoncie” o 500 tys. oglądających (śledziło go 1,95 mln osób, dając 18,31 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 19,03 proc. w grupie komercyjnej), ale wywindowały Polsat jako nadawcę w tym paśmie na pierwsze miejsce na rynku telewizyjnym. Kolejne miejsca zajmują na nim: TVN, który nadaje w tym czasie „Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne (16,01 proc. udziału),  TVP1 („Sprawa dla reportera”, serial „Seks, kasa i kłopoty”; 9,25 proc.) i TVP2 (filmy fabularne z cyklu „Kocham kino”; 8,02 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Bohaterkami serialu „Przyjaciółki” są cztery kobiety, przyjaciółki z czasów licealnych, które spotkały się po latach na zjeździe absolwentów. Każda z nich znajduje sie w innej sytuacji życiowej, musi też stawić czoła innym problemom. W roli tytułowych „Przyjaciółek” występują znane gwiazdy - Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska.

Serial nadawany w czwartki o godz. 22.00, produkuje Akson Studio.

em, Wirtualne Media